Hej! Ja, du där ;)

Usch. Har sån jävla träningsvärk från igår, men jag kan inte undgå från att även älska det !
Då känns det ju som att man verkligen har gjort något, presterat lite bättre ;)

Just nu rinner näsan som in i helvete. Åkt moppe till stallet och det är så jävla kallt!
Ska försöka komma ihåg vantar iaf tills nästa gång ^^ hehe Ponken var föresten väldigt duktig idag... eller han hittade inte på något bus iaf, utan han gick dit jag bad honom och gå. Dock så blev jag inte så glad på stallägarn. För när jag skulle ordna maten till hästen så var ju allting slut !!!!! Inte ens en oöppnad höbal fanns. Så ska det ju inte vara. Blev så arg så jag snodde lite mat från en annan häst (tänk er att alla i stallet hade 4 påsar hö var med minst 2 kg/st, så tog väl knappt ett halv kg + så kan ju inte låta min häst svälta ihjäl precis) och sen lämnade jag ett litet fint meddelande till stallägaren.  Som jag hoppas att hon läser ikväll!


Ouuff är dessutom så sjuukt taggad inför helgens match :D Hemma match, ÄNTLIGEN!!!! dock inte bästa serien, men man måste ju ge det en chans, som jag alltid säger ^^ hahaha men om det går åt helvete, då byter jag eller spelvägrar ;) hahaha... neeejdå ;)
Så om du inte har något för dig på Söndag kl. 16.30 så kan du ju gärna titta förbi Huskvarnas sporthall och hejja lite på mig ;) (status) hihi


HEJSVEJS!!!

Kommentarer
Postat av: HejduJude

Stackars den andra hästen! :S Den får ju ingen mat nu, varför ska den straffas för att det inte finns mat så det räcker:S

2008-10-09 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0