Zonläger

Hejsan :)

Idag var jag på zon lägret ju !!
Det kändes inte bra faktiskt.. hmm.. men vi får väl se vad som händer. Fanns ju så sjukt många duktiga spelare där, så konkuresen var ju stenhård..!!

Varför det inte kändes bra kan jag nog svara på :P
Det mesta berodde väl på pressen jag la på mig själv samt nervositeten av motståndet gjorde det svårt för mig att slappna av och köra mitt race..
Men märkte det att när jag lite smått gav upp mitt hopp om att jag skulle gå vidare till nästa läger så började jag slappna av och började komma in i mitt vanliga flow ;) haha så vem vet vad som händer!!?? :O :D

Kan säga såhär: om jag inte går vidare kommer jag inte bli vidare förvånad, besviken på mig själv är jag på allt jag gör :P så det kommer jag däremot vara ^^ haha 

Men ska sätta mig framför tv:n med min "fredagsmys" skål ^^ den hänger med från igår :D haha


Pusspuss! Sov gott :) / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0