Vila i frid älskade syster <3

12.53 - Chatrine ringer upp Sophia som är påväg tillbaka till jobbet efter lunchen
ca. 10 minuter senare säger Sophia: "Ne men nu är jag framme vid jobbet mamma, men vi får höras senare. Puss"
13.07 kommer larmet:


Det var strax efter klockan ett på tisdagen som räddningstjänsten fick larm om arbetsplatsolyckan på Skruvgatan i Jönköping. En person ska ha blivit påkörd av en lastbil på Schenkers lagerområde på Ljungarum. Enligt uppgifter till Jnytt.se ska det vara en kvinna som skadades allvarligt. Hon fördes med ambulans med akuta livshotande skador till Länssjukhuset Ryhov, men avled.
Polisen berättar under kvällen att kvinnan som avlidit i olyckan är i 20-årsåldern.

Det kom som en chock för oss alla. Jag fick reda på det när jag var påväg hem från hoppträningen med hästen. Det känns så overkligt! Varför?! .. Du hade ju så många planer inför framtiden, stora drömmar och mål här i livet och inte undra på det, du var ju bara 21. Gud kanske hade större planer för dig?! Vi kommer alla att sakna dig så enormt mycket. Du var älskad utav alla i din omkrets. Du var den bästa styvsystern jag ens hade kunde drömma om. Men vi kommer att ses igen, det känner jag på mig! Varje gång jag ser upp mot himlens alla stjärnor känner jag hur du ser ner på oss :)

Vila i frid älskade syster <3 Du kommer alltid finnas i våra hjärtan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0