Värnamo

Hej


Idag vaknade jag upp vid 10, ensam, efter knappt 7 timmars sömn :/ kunde verkligen inte somna om... så jag tittade på tv:n funderade lite över dagen och sen låg och halv sov i sängen fram till 11. Gick upp, käkade, packade, gick till bussen vid 12. Såklart så missade jag den med knappt 5 minuter!!! Argh >:(  så jag var väl 15 minuter sen eller något sånt. Kul!

Väl i värnamo var vi bara 1 bil som åkte. Resten kom 45 minuter efter. och jag fick guida genom värnamo. Konstigt nog så hittade jag till sporthallen. Det var inte alls svårt! :)

Matchen gick åt helvete. Även fast jag var på hugget och kämpade mig igenom planen 3 gången från eget mål och fick till 2 avslut mot målet ( bortesta krysset 2 gånger) så lyckas jag missa med knappt 5 cm marginal!!! Sånt blir man inte glad över kan jag lätt säga!!! Fast det är väl typiskt mig! Alltid kämpandes i motvind! Och på tal om det så ska jag ju på smålandslags uttagning ( zonläger) och ja, jag får väl hoppas på det bästa. Men det känns nästan som att jag kommer la sumpa den chansen också :(

Det suger ibland att vara mig! I alla fall när man vet att alla ens mål alltid verkar vara ouppnåeliga oavsett vad det än är! Händer knappt aldrig att mina drömmar slår in, eller något som man verkligen önskar sig! När det väl händer så går allting rent ut sagt åt helvete!
Ne det är fan i mig inte lätt att vara mig!





+++
När jag kom hem efter matchen tänkte jag vara gullig och baka en kaka till pappa eftersom det är farsdag idag :)
Bakade snoddas,kärleksmums eller vad dom nu kallas :P la på min special krydda på dom (som jag alltid gör, blir 10 ggr så godare då ;) ) tänkte att dom har han alltid älskat .. men nee det slutar som vanligt med en utskällning för att man inte kan städa efter sig (vilket jag gör) och för att jag tog sönder elvispen???!!!

Varsågod pappa på farsdag .. det är ju tur att du uppskattar allt man gör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0