Första advent

Hej snyggingar.

Min dag började inte bra iaf...
Vaknade halv 9 av att komma på mig
själv att jag försovit mig :S Hade ju morgonen
i stallet. så jag springer upp, slänger på
mig ridkläderna och frågar om pappa kan
köra upp mig. Men han säger att det är mitt
egna fel. så jag fick ta moppen upp. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va kallt det var!!!!!
När jag kom upp var hästarna redan ute
men det var ingen i stallet. Mia gick förbi
utanför så jag pratade lite med henne och
dom är verkligen ursnälla dom i stalllet :)
erbjöd mig hjälp o sånt i stallet om jag inte
hann med och så.. Men jag sa att det var
lugnt, jag är ju liksom tuff och klarar mig bra
själv ;) haha Väl i stallet så var allting ordnat,
det var till och med mockat :/..
vad snopen jag blev..
Red i ridhuset en långstund eftersom han fick
vila igår. När jag kom från stallet, så åt jag
lite, hann ju inte äta frukost, fast jag var
inte hungrig då heller, men åt väl mest för
att få i mig nått.


Halv 2 kom magnus och plockade upp mig utanför bibblan för vår lilla tripp ner till Forsheda. Dom mötte Husar, som gjorde en riktigt bra match men Forsheda vann med 4-2. 

När jag kom hem så var jag bara inne och lämnade väskan, skulle till Huskvarna och kolla när 3:an spelade mot Nässjö. Fick sällskap utav Tomas på bussen. Vi hade det faktiskt rätt så roligt under matchen, satt och kallade motståndarna lite olika saker och gjorde narr av dom och ja, en massa strunt helt enkelt :D haha Blev lite orolig eftersom efter första perioden stog det 1-1  :S:S:S:S.. i 2:a perioden skärpte Huskvarna till sig iaf, tack och lov!! dom gjorde hela 8 mål i andra, 3: dje var lite mer avslappnad men med flera skottchanser än i andra, fast inte många resulterade i mål :/
Matchen slutade 13-1 ändå och är ju inte dåligt om man säger så :) Grattis till oss, liksom ! :)



Just det, det är ju första advent idag! Har en röd ljusstake hemma som farfar har gjort :) Men den får inte plats i mitt fönster riktigt ännu, men när jag har städat lite får den nog plats :)


Pusshej/ Sanne

Kommentarer
Postat av: Therese

åhhh ridhus :)

2008-12-03 @ 10:12:51
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0