Två stukade vrister?!

Hejsan hoppsan :P


Började dagen med en tripp till stallet. Mitt kort funkade inte men jag fick åka ändå .:/ hmm.. så jag kom inte hem ifrån stallet sen ju. Smart Sanne!!! Så jag gick till Jet macken som ligegr påvägen till bankeryd, där hämnade min bror upp mig på min moppe .. Yeeey!! hahaha. Skolan började vid 1, men påvägen til så mådde jag inte bra. så jag bestämde mig för att gå hem innan jag kom fram. Ringde till Lotten att hon skulle säga till Annika att jag inte mådde bra. Det är ju bara så att Lotten är lite tankspridd och vimsig så hon glömde bort det i princip efter att vi la på :P hahaha. Men det gör inget gumman, jag tycker om dig ändå :D !!  Så jag gick hem, satt vid datan, åkte på träningen vid 5. Träffade Lotten på busshållplatsen, trevligt trevligt!

Träningen började inte bra, på uppvärmning råkade jag kliva snett på en vägkant, så har nu jätteont i min vänstra vrist. Så nu har jag två skadade vrister.!! Jippie!! Vilken jävla otur man har då. Fick reda på att vi dessutom bara blir 8 pers på matchen imon. Vi kommer ju fan losa stort :( när jag är skadad och allt ;) hehe

Skulle iväg på fest efter träningen, bestämdes efter träningen :P haha men blev så att bussen hann åka före mig, och kändes lite onödigt att med nästa buss så skulle jag vara framme halv 10. Klockan 11 gick bussen hem, så det verkade lönlöst. Så min kväll har spenderats framför Idol, Pirates of Carribean och dataskärmen :D och jag klagar inte, var rät så skönt att vara hemma ikväll.

Ska se om sweetie orkar lyfta på arslet eller om även resten av kvällen fortsätts med att spenderas ensam :P haha 

 


Pusspuss/ Sanne

Kommentarer
Postat av: lotten

haha ey sanne du skulle kommit igår fan ! men jag är j inte tankspridd, elle kanske är det;/ hahah. LOVE YOUUUUU<3

2008-11-29 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0