Tisdag. 24

Hej alla läsare.


Idag är ingen bra dag!
Vaknade av att min hals/nacke gjorde ont...! Stannade hemma idag för jag vet att jag får inget gjort ändå om jag har så jävla ont som jag hade när jag vaknade!! Känns liksom som att man har nackspärr fast halsen är helt svullen istället. Inte trevligt! Så mina planer känns lite förstörda för dagen. Pappa tvingar mig att städa, men jag är så orklös så jag har bara legat i min säng och framför tv.:n idag. Ska väl kanske ta tag i historian som jag har tills på fredag och kanske gå ut och gå?! Hade tänkt ge mig ut och springa idag, men med min hals kanske det inte är så smart!






Funderar på hur jag ska göra till nästa helg!!!???!?!?!?
Har stallet, själv!! Så då måste man vara där 24/7. Ska även spela en match på lördagen och döma en på söndagen. Däremellan hade jag tänkt hälsa på mamma, som skaffat en ny katt eftersom vår äldsta dog nyligen och så har vi även DH....hmmm.. Jag ville gå eftersom jag var nyfiken på " Vad fan händer det där, mer än att svettiga datatyper spelar en massa dataspel?" Men vet inte om jag hinner med det i mitt schema, skulle gått dit med anna och matilda, men men, vi märker om jag dyker upp eller ej, isf på fredagen skulle nog passa mig bäst!

Jaja, nu ska jag väl göra allt jag sagt till pappa att jag skulle göra... :/

Pusshej/ Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Låter somom du har väldigt mycket att göra nästa helg Sanne? xD

2008-11-25 @ 12:02:30
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ses vi på fredaaaag :D

2008-11-27 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0