Slut på helgen

Hej!

Helgen har varit lugn för min del, även fast det var hallowen och allt! Men aja,, jag är inte bitter ^^
Dömt innebandy även denna helgen. Samanlagt 3 matcher. en P15, en P16 och en D3. Fick äntligen döma med Anna dessutom :) trevligt gummsan! Vi hade det lite bökigt ett tag men det var ju kul så det får vi bjuda på :D haha
Fick i alla fall ihop över tusen lappen vilket inte är dåligt för bara 3 matcher :) 



Nåja, förutom innebandy ( ) så har jag varit med min familj i helgen. Lite ovanligt eftersom vi knappt aldrig är hemma samtidigt, eller jo min bror är jämt hemma (arbetslös, stackaren) men för övrigt så var det faktiskt lite mysigt! Det saknades dock en sak för att göra min helg perfekt! Men jag får ta det nästa helg istället ;)

You know what i'm talking about ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0