Punktlistan

Hej :)

Idag har det hänt mycket, så det kanske är bäst att börja från början...

  1. Praktiken:
    Idag kom jag 20 minuter senare än igår och ändå var jag förste man på plats, igen!!!
    Varför säger dom åt mig att vara där vid 9 när dom inte kommer förens halv 10?!
    Helt jävla meningslöst! Och det gick ju som sagt ännu en dag då jag inte fattade något av vad dom sa. Det känns hemskt att vi inte kan ha en levande konversation i mellan oss, men jag försöker ju så gott det går...?!

    __ 
  2. Tisdag - Ingen hovslagare!
    Han dök inte upp. Fick tydligen återbud så han kommer imorgon istället.
    Så punkt nummer 3 blir då....
     

    __
  3. Exakt... Hoppträning!!
    Idag gick det förvånadsvärt bra! Även fast jag åkte av 1 gång idag så var han mycket piggareoch framför allt mycket mer säker på taxeringen på hindrena :) ..Slog dock i mitt gamla ärr på hackan när jag åkte av, så det är lite svullet och ömt för tillfället :/
    Men duktiga som vi är ( Jag och Ash) så fick vi även hoppa en liten extra kombination :D ha ha.. Jag undrar fortfarande lite -Varför?, men det blev min prick över i:et för idag! :)

    Det känns för jävla bra när man själv märker positiva förändringar! Just nu menar jag då hästen och ridningen :P Det ÄR även roligare när saker och ting bara flyter på :) Fast det roligaste idag var ändå när jag pratade men Eva idag, och nämde min första lektion för henne. Hon bara skrattade åt det  :D haha. Det känns ändå rätt så skönt att man kan lägga sånt bakom sig nu!
    __
  4. Nummer 4 och min sista punkt för idag.
    Är rätt så kort men innehåller allt som behövs sägas:

    SKA RÖNTGA FOTEN 14 NOVEMBER


+ att min skolkatalog kom idag :) Yey!!


 

Godnatt / S


Kommentarer
Postat av: Emily

Alltså jag känner att jag måste komma och hälsa på dig och Ashlee! Och du får komma hit och rida en riktig dressyrPrins haha XD Han är kanonfin nu =) Saknar alla <3 snart är vårat hus färdigrenoverat och då ni!

2008-11-06 @ 13:32:04
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0