Pizzabagare

Tja !!

Gissa vad!!?? :D ... Idag fick jag göra pizza på praktiken :D haha dom blev lite annorlunda, men ändå väldigt snygga ;) haha särklass !! ha ha... börjar komma in mer i köket och det känns bättre, sen så börjar även kökspersonalen att släppa loss mer, skämta och skojar lite.. Som ett exempel så kastade pizzabagarn nästan en pizza i huvet på mig idag :D haha
Ne men det är hyffsat roligt där nu :) 

 Har fortfarande ont i hakan sen igår, + att jag märkte igår kväll att jag även hade slagit i knät så det ömmar lite..
Men min medicin för det är, SOLA!! :D haha ska möta Lotten på Solklart vid 6 ikväll innan träningen.



Men innan dess så ska jag anmäla mig till zon lägret i Jkpg, ska visa dom jävla typerna att jag är så mycket bättre än vad dom tror att jag är! Dom har ju redan placerat mig i "reserv" laget 2 ggr i rad nu! 8o|.. kanske är att jag har haft ont i min fot??!! hmm..8-) ?!
 Men då kan dom ju säga något om det. Som dom har gjort om alla andra, idioter!!


SM final i globen. Warberg-AIK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0