Lottens dag

Får inte glömma att tacka alla underbaringar för festen hos Lotten igår :) och framförallt  snyggingen själv, Lotten :) Grattis ännu en gång gumman :)
Det var det roligaste på riktigt länge!
Lotten du är fan bäst och likaså Linnea och Anna med såklart!! :D
Ni andra var inte heller dåliga :) ni gjorde ju även min kväll :D

Tack för den lite försenade födelsedags presenten Lotten :) den var jätte fin och luktar jätte gott :) du ska få din present så snart jag kan :)




Tack tjejer. Ni är underbara <3

Kommentarer
Postat av: Lotten

jag älskar er!! JAG ÄLSKAR DIG SANNNEE!!!! saknar 1an så in i helvete:(

2008-11-09 @ 20:59:28
Postat av: linnnea

TACK själv baby :)

2008-11-13 @ 17:13:54
URL: http://lizzialltheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0