Känslor för andra kan ibland vara svåra att visa!


Opps!

Gud vad glad jag blir när ens vänner förklarar hur mycket man betyder för dom.
Det betyder ju att man finns någonstanns i deras hjärtan om dom bryr sig om en!
Såklart så finns det ju vissa personer som uttrycker sig bättre än andra
För alla är vi olika och vissa har lite svårare att uttrycka sina känslor.


Fick även just veta att mitt största fan utav min blogg är en person jag känner rätt så väl.
Han är lite blyg av sig, men han är riktigt duktig på att spela innebandy :)
Hade tänkt kolla in hans match på söndag ( om han minns när den är bara :P)
Han har även lite svårt att uttrycka sina känslor, men I know you love me Adam ;)

puss/ S

Kommentarer
Postat av: Lotten

visar jag mina känslor :D. jag älskar dig iallfall snygga du!

2008-11-13 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0