I saknad

Ännu en dag har gått och jag kan inte förstå att du är borta. Känns som att du närsomhelst ska dyka upp i dörren och nämna hur jobbig Ash har varit idag, att du är helt slut efter jobbet och fråga vad det blir för mat. Men det vet vi alla att det kommer inte att ske. 
När jag vaknade i morse kändes det som att jag hade drömt en hemsk mardröm!
Önskar att det bara var det, en riktigt hemsk mardröm!!
Tänker på dig om dagarna och jag kan inte låta bli att fälla några tårar ibland.
 Det känns bra att så många har varit på besök idag och visat sitt stöd och lämnat blommor till Chatrine, hon behövde det!




Det känns tungt utan dig. Klumpen sitter i halsen hela tiden och allt känns så overkligt!
Om man bara kunde få det ogjort :/
Vi saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns alltid här för att stötta dig!!! glöm aldrig hur tacksam jag är över att ha dig som vän <3

2008-11-20 @ 22:02:35
Postat av: lotten

oj mitt namn kom inte med

2008-11-20 @ 22:03:33
Postat av: linnea

jag finns här för dej, även om det inte alltid verkar så kanske, men jag lyssnar och tröstar gärna det ska du veta. när något så overkligt händer ,det är då vi vänner finns för dej!

2008-11-22 @ 14:38:32
URL: http://lizzialltheway.blogg.se/
Postat av: linnea

jag finns här för dej, även om det inte alltid verkar så kanske, men jag lyssnar och tröstar gärna det ska du veta. när något så overkligt händer ,det är då vi vänner finns för dej!

2008-11-22 @ 14:38:45
URL: http://lizzialltheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0