Huskvarna VS Stockaryd

Idag spelade vi match mot Stockaryd, Blev vår första vinst faktiskt :) Matchen slutade 8-2, med period siffrorna 2-2, 5-0, 0-0.  Vad som hände i sista vet jag inte :P vi tröttnade väl på att göra mål.. är ju faktiskt rätt så krävande ;) hahaha

Jag tror jag gjorde en assist, men var lite svårt att säga, eftersom jag fick en knuff i ryggen och trillde i sambandet med målet :P Kan även säga att jag fick tillbaka mitt gamla nummer idag, 13 ( fan ta dig torbe :Phaha) Men matchen var precis vad jag behövde :)

Bra kämpat brudar och det var en stabil insatts utav Lisa i målet :)


Gammal bild från förra året i SIK, fast med gamla numret 13

Kommentarer
Postat av: Emily

Grattis ^^

2008-11-24 @ 13:05:26
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0