Hälsosam !?

Hejsan :)

Ja om du inte riktigt förtod mitt förra inlägg så kan jag svara dig att det var ett litet skämt mellan mig och min lilla buddy :) haha

Nåja, ikväll är det innebandy som gäller :) Yes!
Ska även nämna att idag, 12/11 2008 kl.19.30, så ska jag, Sanne Ljungquist, att börja leva ett hälsosammare liv :P Hade tänkt börja innan idag men åt pizza till lunch, så jag börjar nu istället :) haha
Varför det här kan man fråga sig och jag kan väl enbart säga att jag känner mig skit helt enkelt :P fysiskt asså !!! :P
Så länge jag känner mig hälsosam så är jag hälsosam :) Men nu är det ju inte så pass bra :/
Känner mig så hängig och pluffsig och ofräsh (kan ju ha att göra med att jag står i matos hela dagarna, vilket för den delen suger). Men ska nu ta tillfället i akt och skärpa till mig lite!!! Det är ju inte så att jag inte kan ändra på mig.. Så skärpning Sanne!!!

Men måste gå nu så jag hinner med bussen :) Think healthy, be happier (??)!!! :D
Just det ja, småät inte. inte bra om man inte vill gå upp några kilon ;) Vetenskapligt bevisat!! ;)

Puss / S

Kommentarer
Postat av: Lotteen

hörrö din fjant, ät upp dig ist!:D

2008-11-13 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0