En italienare och en grek

Hej alla fans.

Nu är jag äntligen hemma! Efter 13 timmars slit i ett kök så gick jag hem. Fick erbjudandet att jobba både lunch och kväll och jag tackade såklart ja av nyfikenheten av vad som händer på kvällarna. Trodde faktiskt inte att det var så många som gick ut och åt på måndagskvällar. Men oj vad fel man kan ha då! Det var smockfullt ikväll. Det var till och med folk som inte fick plats! Okej, nu var det ju så att jag kunde ju inte deras "a la carte" meny så jag tittade mestadels på eller gjorde lite enklare rätter samt garnityr och lite förberedelser till morgondagen. Men jäklar vad trött jag är! Har stått och svettats i ett osfyllt kök hela dagen, så kanske inte så konstigt :P haha

Ska nu ta mig en härlig och efterlängtad dusch! Efter det så ska jag se Gossip Girl. Har laddat ner hela säsong 1 och 2 så jag hade tänkt börja om från början :) En bland dom bästa serierna enligt mig! :)


Gonatt!
Pusshej / S


Kommentarer
Postat av: matilda holmström

håller med om serien där, love it ;) ses ju snart. ^^ längtar

2008-11-11 @ 11:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0