23.19

Hej.


Idag har det hänt mycket. Först sovmorgon till 12 ^^ sen såupp till stallet vid 1, mocka och fixa mat, sen hem igen.

Vid 3 hämtar Ivan upp mig, vi åker till nässjö för att döma en dam 3:a. Såklart hittar jag bara till nässjö sporthall, vilket inte var den vi skulle till!! Så åkte och virrade i 20 minuter med en dålig vägbeskrivning från några nässjöbor :P kom rätt tillslut, tack och lov!! Matchen var händelserik, tog 2 utvisningar och skulle väl tagit några till egentligen men men.. finns inget att göra åt saken. Nässjö förlorade matchen rätt så stort faktiskt, med hela 2-19 mot månsarp. Helt förståeligt faktiskt :P haha

Efter det var jag så trött att när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen satte mig framför tv:n. Efter lite mat vid 9 så gav jag, pappa och chatrine oss ut på en lång promenad :P gick iaf upp till dalviks backen (?) haha:P på vägen hem gick vi förbi Hemmakväll ( bara för att göra mig glad ^^). Så nu sitter jag här med min godispåse framför tv:n  Ska försöka hitta något bra annars sätter jag väl på en film :) Yeeeey!!





Har hemma match imon i huskvarnas sporthall :) vet inte när den börjar , men vi har samling vid 12 så skulle väl tippa på 13.30 ;) Men kom gärna och titta :)


 


Pusshej/ Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0