We step the whole night through

you make me happy

Fredag:

Idag fick jag besök utav några söta pojkar runt 6 tiden; Filip,Philip, Blom och Rudenstam.
Vi satt och mumsade i oss lite muffins och hade jättetrevligt :)
Sen efter det satt jag hemma hela kvällen, lite surt!
Men orkade endå inte göra något.


Lördag:
Hade planer om att åka till Vaggeryd och glo, men det blev inte så.
Var meningen att jag skulle sitta hemma.
Men då kom Blom och Philip och räddade min kväll :)
Drog på kill fest på Ljungarum hos Lugn. Trevligt,trevligt!
Sen drog vi in till Juneporten och träffade några fler pojkar minns inte vad dom heter.
Fick sällskap hem av Blom , Philip och Rudenstam :) 


Söndag:
Städade mitt rum, ÄNTLIGEN! :D
Sen så gjorde jag inte mycket mer.
Slappade framför TV:n och gjorde cupcakes :) mums!
Var även ute och gick med pappa och Chatrine.
Stackas Chatrine bet av sin ena tand på vägen hem!
Fy vad rolig hon ser ut nu, var ju en framtand dessutom.



Så min helg blev ju endå inte helt misslyckad!
tack tack.

Ha det fint !
PUSSSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0