Those flashing lights come from everywhere

heart flower

I woke up this morning
And heard the TV saying something
About disaster in the world
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you
Well that would be enough until the end of time
So rest your weary heart and relax your mind



SUCK! Sitter med näringsläran och skriver som en dåre.
Ingen fantasi har jag ju för att komma på nya maträtter varje dag.
Jag är ju tråkig, rättare sagt!
Diskuterar maten som är i skolan idag, soppa! :S
På engelskan blir det film, The Notebook.
Har nog aldrig sett den, men dom andra säger att den är bra.


Jag måste ju berätta lite om dom senaste dagarna;
I tisdags så kom Anna och Lotten hem till mig.
Vi gjorde choklad biskvier och chokladbollar med massa olika strösslen på,
bla cocos, pärlsocker och tutti frutti strössel :)
Sen kollade vi på en dokumentär om Madeleine, flickan som försvann i Portugal förra året.

Igår hade vi studiedag och vi gick lite på stan och köpte inte så mkt.
Jag köpte enbart ett linne och ett par löparskor.
Skulle blivit ett par mjukisbyxor med, men Lotten och jag hade visst samma smak, eftersom hon hade köpt likadana byxor 2 dagar tidigare. F**K her! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0