There was a time I packed my dreams away

hayball

This is my now,
And I am breathing in the moment.
As I look around,
I can't believe the love I see.
My fear's behind me,
Gone are the shadows and doubt.
That was then.
This is my now.




Today is gonna be the day..
ne jag skojar bara. Jag vet faktiskt inte vad som händer idag.
Tänkte på det igår att det är jobbigt att vara singel. Man går ofta runt och längtar efter någon att älska, oftast!
Det är just dom stunderna som är jobbiga att gå igenom, när man känner en viss saknad och det är just det jag går igenom nu. Jag vill hitta någon som jag blir riktigt kär i. Inte så där flummkär utan riktigt riktigt kär. Han ska inte bara vara skit snygg eller så, utan det ska vara en komplett kille. För oftast om killen är skit snygg så blir den nästan bara "fulare" ju mer man lär känna den, visst det finns vissa undantag, men  alla dom är ju upptagna. Varför är man så sent ute med att hitta den riktigta kärleken? Eller man får tänka såhär att det inte är meningen att det ska vara han och jag, utan min kille finns någon annanstanns. Lite kul är det faktiskt att ragga runt på killar, fast jag blir så enormt trött på om dom slutar höra av sig, efter att ha varit världens gulligaste helt plötsligt stänger av kontakten. Ni kan ju dra åt pipsvängen!
Jag är endå för bra för er ;) haha!


Ragga lugnt där ute singelbrudar !
TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0