Blindträffsansökan + Sen middagsbjudning

Hejsan alla goa och glada tjejer!
Jag har en bror som söker just dig.
Du ska vara sjuk i huvet för att tycka om honom.
Snygg ska du även var ( helst lik Jennifer Aniston)
Ni kan höra av er via mig, så får ni info då!


 
Nog om det.  Idag så har jag varit i skolan mellan klockan 2 -8. Hade kvällsservering för familj och vänner.
Min far och bror kom och dom var riktigt nöjda och belåtna!
Jag fick ju grovjobbet med att vika alla servetter, sedan även duka mitt bord och ta hand om disken ( fast alla hjälptes ju åt som tur var i slutändan)
Kom hela 70 pers, serverade 9 stycken med Johanna :) och sedan fatserverade jag halva Lottens bord, vilket var pirrigt, ville ju inte tappa fatet i huvet på någon, haha. Men slutade bra som tur var!

Träffade Johanna innan skolan och vi fönstershoppade lite i Jönköpings city :) hittade snygga braxer och en nice bikini :) får tänka på saken om någonting blir inhandlat. Var och såg någon utsällning om någon kille som gör inbjudningkort. Riktigt duktig var han må jag säga, en känd person inom den världen ;) hihi


Ne nu ska jag väcka min bror som somnat här brevid mig i min säng, borsta tänderna och sedan avsluta mitt inlämningarbete för dagen. Får göra det sista imon innan träningen.

Nehe men godnatt på er. Take care!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-05-27 @ 23:35:47
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0