Är det såhär det känns o va lycklig, det är inga problem.

Okej för alla er som såg melodifestivalen igår, insåg ju hur jävla mycket fusk det egentligen var. Alla i öststaten röstar på varandra. Det är som att dom har skapat en egen tävling :( Ingen kul eftersom sveriges låt lät liknanade både ukrainas och greklandsbidrag fast dom kom bland 10 i topp. Vilket är helt otroligt! Fan jag och matilda ska vara med nästa år så att det blir lite mer tävling i det hela ;) då ska ni få se på hur schlager ska tas på!

 
Idag så har jag sovit hos matilda, eller det var iaf i hennes säng jag vaknade upp i :O hahaha. Vi hade kul endå hemma hos anna. Körde lite A.S.M till E.M.D :D haha vilket är helt perfa. Sen så om vi ska fortsätta på söndagen så åkte jag upp till a6 när jag kom hem för att köpa en present till mamma och en födelsedagspresent till Lennart. Simon mötte upp mig där och vi köpte lite olika smaker te till mamma och sedan något lightning-mojäng-spel till Lennart :) Vi kollade på gamla kort från när vi var små och man kan ju undra vad som egentligen hände! Jag var verkligen urgullig när jag var liten, sen i 10-11 års ålder så ...ja.. jag blev asful. Helt lam och mullig och jaa.. jag ser ut som en svullen gris (enligt mig) och vad vi garvade åt korten. Fy fan vad fula jag och min bror var förr. Men kanske var tur det om man ser på hur det är nu :) båda är någolunda snygga och inte alltför fula :) haha
När vi kom hem så gav vi oss ut och sprang en runda runt rocksjön, cirka 4,5 km. Usch o fy vad surt det är, men ojsan vilka resultat det även ger. Så jag är nöjd med denna dagen. Kul att ha lite kvaliteetstid med familjen, speciellt mamma eftersom man inte träffar henne så ofta.


Men ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag sova .
Sooolong suckers! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0