Home sweet home

Hemma igen och det känns gött :)
tog ett bad när jag kom hem igår, sen somnade jag som en stock! så man kan säga att jag var trött ^^ hehe
Tog mängder av bilder i helgen men fixar det när jag kommer hem. Sitter nämligen i skolan nu och spelar cs med D-klassen. Jag vet, mobbat!!! men det är rätt så kul faktiskt :D haha Slutade vid halv 12 innan så jag är här frivilligt, så orka ligga ute och sola, fast det skulle jag nog behöva, även fast jag  nästan fick solsting i helgen. Fy faaaan vilket härligt väder det var! Trodde jag skulle torka ut och det gjorde mina ungar oxå. Dom drack upp 2 flaskor vatten under 1 lektion. Jäkla svampar var dom som :) hahah fast jag fick ju dom skönaste tjejerna. Urgulliga från topp till tå med världens största leenden på avslutningen när jag pratade med dom.

Ne men ska lägga upp bilderna sen då, innan träningen och efter solandet. Eller jag gör det när jag orkar :D haha pusspuss

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du haft en bra helg, och att veckan blir minst lika bra!

2008-06-02 @ 13:11:02
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0