You make me smile



You're the one who makes me smile.
i can look into your eyes for a life time.
i just want you close.








Jag kan inte låta bli att undra om du tänker på mig så som jag gör om dig,
om du tänker lika ofta på mig så som jag gör om dig,
om det som hände bara var av en slump eller var dom där glimtarna i ögat riktade åt mig?
Du är en som en gåta, lika svår att lista ut men man vill inte ge upp för det!
Usch, jag känner mig helt knäsvag när jag bara tänker pån dig :S
nee nu får jag väl endå ta och lägga ner!
Jag vill ju inte verka besatt, men du har fastnat i mitt huve,
Du är så fin, ditt leende, ditt skratt.
Jag får ju smilegroparna ända upp till öronen.


Ska motstå från att höra av mig från och med idag :D
men jag tror att om du är intresserad så lär du ju höra du av dig!
annars så missar du en jävla bra tjej ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0