Weekend

Ja min helg har varit fullbokad den här gången också.

Fredag
Jag och anna åkte till barnarp och träffade martin, stocken, möller och alle, fast alle stack hem rätt så snabbt. Stannade hos alle och plockade upp en cykel, sen hos martin så att stackarn kunde trycka i sig lite mat. Kollade på Morgan Pålsson hos stocken sen var vi tvugna att ta bussen hem 20 över 12.



Lördag
Somnade vid 5 på morgonen så vid 10 följde jag anna till tåget sen gick jag hem o la mig igen. vid 2 väckte pappa mig, Gjorde 2 tårtor till kalaset, sen duschade jag och gjorde mig iordning. Släkten kom vid 5 och vid 6 så var jag hungrig så jag tvingade alla att sätta sig vid bordetså att vi kunde käka. Efter maten var det paket utdelning. Fick en bag, parfym, hårmojs, en t-shirt, godis, trisslotter, lotion, sminksaker, trosor och penagr :) redigt gött faktiskt.

Lämnade kalajset vid halv 9. Åkte till barnarp för att festa loss lite hos möller. Det mesta folket var där; staaw, ståhl, stocken, martin, frallan, jane, klaes, tommy och massa fler, Sen kom linda, nathalie och nån mer förbi .. Vi hade as roligt, stocken och alla andra må jag säga försökte supa mig full, men så lättlurad är jag inte :P blev bara lite smått ;) hahaha
Missade sista bussen hem så vid 3 så satte vi på en film, Shutter. Var faktiskt bra, om jag inte minns fel :P haha och så tvingade jag anna och matilda att ta bussen vid 6 med mig :) Somnade som stock när jag kom hem.


Söndag
Tog det himla lugnt, Sov till 12 sen åkte Anna och Matilda hem. Senare på dagen gick jag en lång runda med pappa och chatrine. Gick halvvägs till bankeryd innan vi vände och gick hemåt igen. Matilda och anna kom till mig igen på kvällen. Vi gick till Maxi och köpte frallor och yoghurt och lite annat till morgondagenstripp till Göteborg och Liseberg :)
Var sletna sedan gårdagen så vi somnade runt 12-1 :P om jag inte minns fel, fast vi låg och tjötade innan vi somnade eller jag tjötade iaf :P hahah

Take care!
Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0