Fettman tar över min kropp!

Idag ska jag börja banta för idag så hatar jag mig själv och mitt utseende så mycket!!
jag är så jävla fet så det är inte sant!! och jag ska färga håret mörkt igen, jag känner mig som en fet rosa gris för till fället !!

Usch vad jag stör mig på mig själv! Liksom varför är det så svårt att tycka om mig, bara för att jag kanske inte är som alla andra?!
Det fanns personer för länge sen, men människor förändras och lika så deras åsikter!
Så då står man här, på mina 2 breda fötter som sitter fast på mina feta ben ;(
Ska livet verkligen vara så orättvist, att jag måste sjunka såhär långt ner och känna mig så oanpassad, bara för att världens killar bara gillar 1 slags typ av tjejer, den smala jävlen!


Over and out!

(Tillägg 4 Nov: Dålig dag - Hormoner och sån shit kan röra till det lite för mycket i skallen ibland ^^)

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är inte fet, du är perfekt som du är <3

2008-07-30 @ 14:53:04
Postat av: Sandra

Bli medlem här:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=10555



och tjäna ihop poäng som du kan växla in till presentkort på Kicks. Supersmart och 100% gratis =)

2008-08-07 @ 20:26:16
Postat av: elsa

vad då fet? du är absolut inte fet ,men jag förstår vad du menar , asså killar gillar bara en sort tjej ofstast man kan inte vara lite större fan dom kollar ju inte ens då, men jag vill inte att du ska känna så jag tror jag har förståt hur mkt du kände för honom men ah våg gå vidare och vänta t finns ngn som bara vill ha dig precis som du är!! <3 :)

2008-08-08 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0