Jobb jobb jobb och sen lite innebandy

Tjäääääna :D



Idag har jag varit på praktiken, hehe äntligen tänker nog min far :P haha
han var inte glad över att jag tränade igår, eftersom jag inte varit på min praktik på 2 dagar :P hehe


Fast jag kan faktiskt säga det att det är något fel med mig och frukostar! Trodde jag skulle spy upp den idag igen!! Tredje gången den här veckan :S kan ju inte vara bra. Men ska gå imorgon med, dels för att det är sista dagen (ÄNTLIGEN :D) men också för att dom har snott mitt förkläde :( och jag går inte därifrån innan jag har fått det! Det försvann förra tisdagen och dom sa att det nog råkat hamna i tvätten och att dom skulle få tillbaka det i helgen! Blir inte klok på dom!!! :P

Kan även nämna att idag var nog den bästa träningen vi haft, eller iaf när vi spelade match :)
Så grymma var vi, vi var typ bäst :D och jag fattar inte varför VARFÖR och varför dom inte låter mig spela i D3:an :/ vi var ju bästa femman i hela laget idag ju, sån fantasi vi hade i spelet :D Yeeeey!!

Ne, det har funderats mycket idag må jag säga!

Kan säga en rolig sak, eller rolig och rolig, en väldigt konstig och annorlunda sak låter lite bättre.
Hade en så konstig dröm inatt, jag drömde att på lördag, när jag spelar match, att det skulle bli en sån intensiv match att när motståndarna har anfall och får ner den bakom vårat mål så får jag tag på bollen, men jag får en sån jävla hård tackling att jag åker över sargen, med huvudet rakt in i nån järn grej som sticker ut utanför planen, så där ligger jag helt däckad och bärs av planen, :O:P haha jag tyckte det verkade helt weird, liksom varför drömmer man om något sånt?! :P

Aja, nu är det bedtime :) godnatt muppen :) 

/Sanne


 


Kommentarer
Postat av: Emily

Det kanske var ett varsel om att du inte bör spela på lördag xD det lät lite otäckt :S

2008-12-11 @ 10:43:32
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0