Tjaaa Säng

Tjaaa


Säng liggandes idag med. Känns bättre än igår, men tyckte det var lika bra jag stannade hemma en dag till så att jag är frisk tills imorgon. Har ju en derbymatch att se fram emot :D

Idag har jag damsugt och varit i stallet.
 


Red på min sega lilla polle som är stel som en planka, men man måste ju träna så att det blir bättre :) Mamma kom och hämtade mig i stallet. Väl hemma hos mamma så klippte jag mig. Min såkallade lugg som det blev, är väldigt kort. Men alldeles för lång enligt min mor. Kommer ha den uppsatt dom närmsta veckorna, så mycket skämms jag över den. Blev minimal typ :( hatar att klippa mig! Jag blir aldrig nöjd!! Ska färga håret i helgen med har jag planerat. Får se hur det slutar :D kommer väl ha bruna färg fläckar i hela ansiktet :) hahahaha

Ska göra min numera dagliga kvällsträning som består utav många situps och armhävningar etc :)
Så fort jag blir frisk ska jag bege mig ut och springa igen. Är över ett halvår sen jag sluta springa regelbundet. Jävla njurbäckinfektion och stukade fötter osv.. :( bläää !

Ska duscha nu :D


Godnatt / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0