Julpyssel och glitter lite överallt

Hej gott folk!


Idag så var skolan inte alls så rolig i början!
Min grupp vann ekosystem tävlingen eftersom vi hade mest levande organismer i våran burk!
Såklart så ska jag och gruppens mest inaktiva medlem (han grävde en massa gropar i skogen, som vi inte ens skulle göra) om den roligaste saken, en sån där önske boll som man skakar och sen får fram ett svar.  Vi lottar om den och jag väljer fel, så han fick den coooola bollen  medans ja fick en boll som kan studsa på vatten :( Skit surt!

Efter skolans äckliga julbord så var det idrott som stod på schemat!
Roligaste lektionen hitills :D haha började med nån slags ringdans, jag och Frank hade en sån inlevelse och passion för det här, så vi var ju såklart bäst, inget snack om saken! ;) hahahaha Efter dansen så körde vi kinesiska muren, även om mitt lag kämpade in i sista stunden så kom vi sist :/ men inga sura miner :) haha Sist men inte minst, hade vi sumofotboll :D hahaha det är ju bara så kul, och alla verkligen ger allt dom har, så idrotten var verkligen dagens höjdpunkt!




 


Väl hemma så har jag julpysslat :)
har gjort skit snygga och as läckra julkort med jätte fina små kommentarer i :)
Är jätte länge sen jag pysslade, så det var verkligen skit skoj :) även om jag hälde ut lite burkar med glitter och glitterpennornas innehåll flög lite överallt så blev jag väldigt nöjd :)
Vet bara inte vilka jag ska ge dom till. Förslag? :)

Nu ska jag titta på tv, kanske skriva lite på min engelska uppsatts och plugga lite till mitt köksprov imon :)


Godnatt snyggingar / Sanne

Kommentarer
Postat av: lotten

är väl inget svårt alls? ett är väl givet till mig ??? :Delle?

2008-12-17 @ 10:54:22
Postat av: Emily

Aww söta julkort :D

2008-12-17 @ 11:29:29
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

jag vill ha din tönt! :)

2008-12-18 @ 18:26:45
URL: http://siksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0