Isiga vägar + sanne är ingen bra kombination.

Hej!


Okej, ni som har läast min blogg tidigare vet att jag skrev om en konstig dröm jag hade om matchen som var idag?! Kan även nämna att det inte hände :P haha , fast det hände en massa andra grejer ändå. När jag var på väg till buseen idag på morgonen så halkade jag på en isfläck,  slog i mitt högra smalben, men det var okej, så jag åkte till matchen ändå. Under matchen så blev jag fälld mitt på plan då nån slängde fram sin klubba på mina ben, skrapade upp båda knäna och ena handen, ajajaj! Efter matchens slut så precis utanför dörren så, swuuuch, snubblade igen, fast den här gången slog jag i min vänstra knöl på vristen samt mitt knä som redan var uppskavt, ajajajajaj!  Kan har blivit så att min vänster fot inte är spring dugllig på ett tag, hade så ont när jag gick hem att jag nästintill fick hoppa fram på ett ben :/

Själva matchen slutade 2-1 till värnamo. Det var lika mellan oss hela matchen, Så fick dom in ett skit mål när det var knappt 3 minuter kvar av den sista perioden. Vilken tur för dom och otur för oss!!! Så dom sista minuterna slog dom på våra klubbor för att vi skulle tappa bollen, hela tiden. Aja, livet är inte alltid rättvist brukar man ju säga!

Går dagen var inte så värst speciell. Adam sov här, han tvingade mig till skolan, jag slutade vid 3, gick hem och blev dygnsur för att alla bilar som åkte förbi åkte i alla vattenpölarna! Åt lite mat, åkte till träningen, när det var 10 minuter kvar utav träningen så gick min klubba av, min enda klubba! Så fick panik, bytte om, tog bussen hem, sprang hem och hämtade pengar, åkte upp till a6 och tog första bästa klubban, betalde och åkte hem, Resten av kvällen spenderades hemma med pappa och chatrine och deras mckompisar och självklart Idol :)

Glad jag blev över att Kevin vann, han var helt klart värt det :D Grattisgrattis!



Resten av kvällen är väl inte så värst anmärkningsvärd. Blir nog stallet snart, sen hemma så ska jag bara duscha sen vet jag inte mycket mer, blir väl hemma as usual! :/


Puss&kram/Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Sanne alltså ta det försiktigt haha x)

2008-12-14 @ 10:47:48
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Lotten

haha sanne vafan har jag misssaaT????

2008-12-14 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0