Tisdag 2 december

Hej allihopa.

Idag känner jag inte för att skriva så mycket, eller rättare sagt ingenting alls. Men tänkte ändå att ge mina trogna läsare något att lasa i alla fall :)

  • Kan nämna att idag gjorde jag min första egna pizza från grunden :) dvs baka ut den och snurra runt den och sånt :S även om den inte blev så värst fin eller så, så är jag ändå riktigt nöjd :D Det är inte alla som kan göra sin första pizza rund i alla fall ;) hahaha
  • Vad mer har hänt idag....... Jo just det! Har ju även ridit lektion för Eva. Det gick jätte bra och Eva var riktigt försvånad över hur bra han gick sen förra gången. Jag tror aldrig att han ens har gått så hårt under så kort tid, sen vi fick honom då:P haha så han var jätte fin och gick jätte bra :)
  • Har stolt äntligen säga att jag har fått Andy Silver feat. Joniz OTS debut singel - En ängels vingar :) Yeeeey! hehe :)

 

Gud vad det har snöat idag eller det har snarare regnat slask hela dagen :/
Det får mig bara att sakna sommaren ännu mer !!!


 

Ne, jag hade  ju planer på se filmen Mamma Mia ikväll :) Får se om jag hinner det bara! Men det tror jag nog att jag gör! Men sov så gott sen så hörs vi en annan dag :)

 




/ Puss Sanne

Kommentarer
Postat av: När bjuds det på mat?!

Att du hört låten är väl ingen big deal, vad du tyckte om den däremot är ju det intressanta :D

2008-12-03 @ 19:15:15
Postat av: Matilda

hejsan , måste ses och snacka.:)

2008-12-04 @ 13:33:09
URL: http://siksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0