AwSuM

Hej alla kära läsare.



Gick hemifrån kvart över 1 till kyrkan. Halv 2 var jag framme och utanför möter jag halva klassen ungefär. Själva avslutningen bestog utav julmusik och julsång och lite tal hit och dit :) inget speciellt roligt precis!

Efter så kom pappa och hämtade mig så åkte vi upp till stallet så att jag kunde göra dagens sysslor där. Red dock inte, hade mina vanliga kläder på mig :/ hahaha :P lyckat o rida i det!

Halv 5 gick jag till bussen som skulle ta mig till KFUM hallen. Klockan 6 började matchen och vi gjorde en riktigt bra match. In i tredje perioden så ledde vi med 4-1. Tyvärr så blev det självmål och sånt för vår del ( jag bidrog inte med några bakåtmål) Så matchen slutade 5-4 :S lite sämre än vad man skulle tro. Men huvudsaken är ju den att vi vann och att vi fick 3 poäng :D

Matilda och Anna dök upp under matchen och efteråt så drog vi hem till mig, där vi tjötade, skrattade, flummade och jaa lite allt möjligt gjorde vi.
Fast bland det roligaste var när vi spelade kort med min speciella kortlek ;) Har inte skrattat så mycket på riktigt länge. Eller vad säger ni kaaaaaa ;D hahahahaha






Hittade lite bilder Matilda tog med min kamera på Anna under kvällen :D hahaha
   


Pusspuss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0