Tisdag 9 december

Hej o hå!


Idag var jag fortfarande lite småsjuk när jag vaknade, så jag stannade hemma idag igen :)

Låg och tittade på tv, när telefonen plötsligt ringer. Det var Lotten som behövde lite sällskap nere på stan :)
Väl nere på stan så gick vi först till Mackmakeriet och tog oss varsin halva med kyckling chili :) mumms!!
Satt där och tjötade i över en halvtimme :) det var riktigt trevligt faktiskt, att få prata av sig lite med en utav dom bästa vännerna man har :) Efter att jag släppt av henne vid busshållplatsen, gick jag till Solklart och solade i 20 minuter :) det var skönt att få känna lite värme mot huden igen :) Är ju ett bra tag sen det var sommar, är ju julklappar man ska inhandla nu så.. :P

Ska ta bussen upp till stallet om tio minuter, så ska fatta mig kort :)

Ska träna sen idag med :) efterlängtat!!! inte tränat sen förra onsdagen..!!


Ha en fortsatt bra dag :) /Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0