Sämsta starten på veckan

Vaknade av dundrande huvudvärk och grusiga ögon :/ valde att gå upp ändå och äta lite och se om jag vaknar till lite och värken försvinner. Men det blev bara värre! När jag började äta så fick jag kväljningar i halsen och kunde bara ät nån sked med yoghurt :( blev bara värre ju mer jag åt och jag trodde ett tag att jag skulle spy upp det lilla jag väl ätit. Men jag gick och la mig istället. Sömnen flackade fram till 12, men sen somnade jag till i några timmar och vaknade upp vid 3 igen. Kännde att jag var tvungen att äta något, även om jag inte var hungrig så måste man få i sig något. Så jag rostade två mackor och ett glas mjölk till det.


Vid 5 var jag tvungen att åka upp till stallet, då dök illamåendet upp igen men jag åkte ändå, och som tur var så släppte illamåendet när jag kom fram till stallet. Red en stund i ridhuset och det gick rätt så bra, han är mycket mer lösgörande idag och bråkade inte med mig som sist :P haha tur för han ;) Men jag blev så arg när jag kom upp idag till stallet, för dom höll på att ta in hästarna så jag började mocka Ash box, tror inte ni att dom skiter i att ta in han då?!! :O Hörde han springa runt och gnägga som en jävla dåre när jag tömde kärran. Tänk om han råkar snubbla på en sten och så... wopps... så bryter han benet!  Jag sprang ner och tog in honom, han flåsade och var helt uppjagad och inte undra på, han står själv ute i bäckmörkret :( stackars plutt!

När jag kom hem så hoppade jag in i duschen :) härligt härligt!! Har velat duscha hela dagen, skulle egentligen gjort det igår kväll, men Adam uppehöll mig i 3 timmar så det var alldeles för sent att duscha när jag stängde av han :P haha
Sen så snackade jag med Emily igår med:) hon ska komma hit på torsdag bestämde vi :) guud vad trevligt!! Saknar dom dära sommar töserna, men en duger bra det med :) haha

Käkade räckmackor ikväll :) Mumma!! Alltid lika gott!

Ska avsluta kvällen med lite skitsnack med Adam :)

Pusspuss/Sanne

Kommentarer
Postat av: Emily

Vilken härlig flufflugg han har lille Ash ^^

2008-12-09 @ 17:15:56
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0