Minijul med tjejerna :)

Igår firade jag jul med mina snyggingar :)
Vi träffades på stan. Därifrån åkte vi tillsammans till Råslätt där vi handlade mat på Willys :) Huvudrätten blev kroketter, bearnaisesås och prinskorvar :P det var riktigt gott faktiskt. Vi fick till lite julkänsla över våran favoriträtt med dom där prinskorvarna ;) haha. Till efterrätt köpte vi tomtegröt :) även godis, polkastänger och skumtomtar va något vi fick med oss i kassarna. Sen tog vi buss 14 hem till Annas far ute i Barnarp. Ungefär när vi kom dit så kom min bror för att hämta mig. Skulle upp till stallet för att ta in hästarna (kompliserad historia) 2 timmar senare, efter att i princip bara stått i bilköer, så var jag tillbaka i Barnarp. Resten av kvällen bestod utav god mat och mycket skratt och såklart julklappsutdelning. Vi lottade ut dom och jag fick smyckerna :P haha. Vilka var jättefina. Ett halsband och ett armband var det. Ska slita dom med hälsan! :D haha





Tack för en underbar och oförglömlig kväll tjejer :)

Kommentarer
Postat av: Lotteen

den maten hade inte suttit fel nu, själv så ska man vinna miljonerna ikväll . hörrö gumman saknar dig redan<3

2008-12-23 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0