Lagfest

Halloj läsare.


Igår var det lagfest som gällde :) vid halv 5 kom Frida och Lotten och hämtade upp mig, Åkte hem till Frida där lagfesten skulle hållas :)
Runt 6-7 tiden kom alla människor och maten börjades göras iordning. Blev tacos med massa tillbehör, bla partysize salsa burk :D hahaha. Efter maten var det "jag har aldrig" på g. Det satte fart på kvällen och efteråt körde vi något konstigt ölspel :P skit roligt och de flesta blev väldigt glada, om ni förstår vad jag menar  ;) hahaha. Det blev mycket dans och Abba resten av kvälllen. Vid 10 kom det lite mer folk. Bla annat my polare Patrik :P haha ..vid 12 bestämde vi oss för att dra till jönköping för att ta oss in på krogen :P så långt kom vi aldrig, För när vi väl kom till jönköping så skulle alla med deras bussar hem. Så där stog jag och bråkade med vakten för att jag inte kom in ^^ hahaha :P helt störd var han :D hahaha






Idag har jag sovit bort hela förmiddagen. Åkte upp till stallet vid 2 och red lite. Förfryste när jag red så mina fingrar börjar vakna tilll lite smått nu men är förtfarande väldigt stela :P

Nu hade jag tänkt ta mig något o äta och sen ska jag ta mig ett härligt och välförtjänat bad :)

Puss / Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0