30 december

Hej alla läsare :)

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev :O. Gud vad tiden har gått fort. Har haft fullt upp därav inga inlägg, har knappt hunnit vara hemma under mellandagarna. Har firat jul ett bra antal gånger och dagar, träffat matilda och så har jag skött om stallet hela helgen.
Fast igår och idag har jag faktiskt varit i Värnamo och hälsat på Emily (och Lina som tog sig ändå från göteborg.) Vi bowlade, spelade monopol, gjorde pizza, sovde, titta på film o massa mer :) Varit bland det roligaste jag gjort under lovet faktiskt. Synd att man var tvungen att åka hem så tidigt! Har typ inga bilder, lät dom andra fota :) så kommer lite bilder senare.

Imorgon är det nyår och jag vet inte vad jag ska göra än :S har så många förslag men jag är ju inte den som har lätt för att bestämma mig för saker och ting... :/ så får se vad jag gör. Nånting lär det ju bli, förhoppningsvis! Har köpt klänning och allt annat, hittar dock inte mina skor. Dom har försvunnit i min fina oordning.






Pusshej /Sanne

Kommentarer
Postat av: Josse

Skulle du behöva lite design-hjälp på bloggen? Ser att du har en av de ordinarie designerna :) Jag hjälper gärna till! Du kan adda den mailen som står på min blogg på msn så kan vi lösa det där :) /Josse - http://juicyphine.blogg.se

2008-12-31 @ 01:46:19
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Emily

Det var så kul att ni kunde komma :D roligaste jag gjort under "lovet" med haha även om jag inte har så mkt till lov.. haha

2008-12-31 @ 17:29:28
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0